Friday 14 August 2015

Alhamdulillah


Lama aku menyepi dari dunia fantasi ni. Mungkin kerana aku dah berteman jadi aku tak perlu hidup dalam dunia aku yang sepi dekat sini. Yelah,sapa saje nak baca tulisan ni. Hanya aku.

Kau mungkin takkan percaya yang aku sekarang mampu hidup bahagia,teramat bahagia. Aku yang dulu penuh dengan luka celaka. Yang tak pernah mahu move on dari duka. Yang takut pada masa depan. Yang banyak cacat cela.


Banyak sangat perubahan yang aku alami, yang aku lalui sepanjang tempoh ni. Aku pegang kata-kata ni "Orang yang bersabar akan mendapat beribu ganjaran di akhir penderitaan." Syukur Alhamdulillah.


Positifkan diri. Ingat ALLAH. Solat dan Doa. In Shaa ALLAH kita akan dapat rasa kebahagian yang tak terungkap.


Tips : Istighfar sebanyak mungkin selepas solat, dan pada bila-bila masa.



No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT by Hamba Allah