Tuesday 14 May 2013

Dunia Si Gempal


Biar merana tapi tak terpisah
Biar kecewa tapi bersama
Biar terluka tapi masih setia
Biar remuk jantung janji berdua

Tapi itu dulu bukan sekarang
Dulu yang penuh harapan
kini tinggal harapan

mungkin dah acapkali aku bilang di sini
tapi acapkali jugak aku gagak bertahan
boleh kamu doakan aku?
supaya aku bertahan untuk tidak kembali berdua?

terima kasih kerana mendoakan
apa yang past itu kerja DIA yang menentukan

Ya Dia yang berkuasa.

sama sama kita nantikan
episod aku berakhir dengan suka atau pun duka
In shaa Allah aku takkan berhenti menulis
selagi hayat dikandung badan

persetankan manusia yang mengutuk,sebab dia tak mampu jadi seperti aku.
Ya seburuk mana tulisan aku
kamu masih membaca
kerna apa?
kerna perasaan ingin tahumu,tak begitu?

terima kasih daun keladi,tak suka baca jangan datang lagi


No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT by Hamba Allah